★★★★★
s** d**· 1 Nisan 2026
Ben gerçekten çok beğendim ve bir numara büyük falan almayın çok düşündüm ama yine 36 giydiğim için 36 aldım sandalet çünkü sıkacağını düşünmedim iyi ki de öyle
★★★★★
Ş** O**· 25 Temmuz 2024
kibar ve şık beğendim elbise altına giymek için aldım
★★★★☆
Zeynep K.· 11 Ekim 2024
Bronz rengime çok yakıştı sevdim 😍gladyatörün abiyesi 😋
★★★★★
seda s.· 6 Ağustos 2025
Çok şık ve rahat satıcı söylediği tarihte teslim etti ayakkabımı çok teşekkür ederim
★★★★★
M** Ş**· 27 Mayıs 2025
ben çok begendim çok şık duran bir ürün, ne kadar uzun süre kopmadan dayanır bilmiyorum ama satıcıya teşekkür ediyorum, ( 36 giyiyorum 37 aldım tam oldu)
★★★★★
M** T**· 14 Ağustos 2024
Bu fiyata Çok çok güzel bir sandalet, Işıl Işıl… buçuklu normalde bir beden büyük alabilir, benim 39,5 ayağım, 40 aldım tam oldu
★★★★☆
E** E**· 11 Mayıs 2024
Paketleme güzeldi
★★★★★
S** T**· 21 Temmuz 2024
Çok ama çok güzel ve rahat.
★★★★★
E** C**· 15 Mayıs 2025
harika bayıldım gorseldeki gibi
★★★★★
M** B**· 31 Temmuz 2025
çok rahat ve güzel
★★★★★
S** M**· 30 Mayıs 2025
bu fiyata bu kaliteye sok oldum cok sık ve rahat
★★★★★
n** t**· 5 Temmuz 2025
Çok güzel ışıl ışıl
★★★★★
C** K**· 21 Haziran 2024
ürün yanlış gönderilmiş ama gönderilen üründe güzel tekrar kargoyla uğraşmamak için iade etmycem
★☆☆☆☆
**** ****· 16 Mayıs 2026
Bilerek farklı renk gonderildi
★★★★★
S** k**· 8 Mayıs 2025
ürün çok hoş ama bir numara büyük alınması gerekiyor
★★★★☆
E** D**· 24 Haziran 2025
Gayet şık ve güzel
★★☆☆☆
H** G**· 27 Eylül 2024
Ayağımda o kadar çirkin durdu ki muhtemelen benimle alakalı bir sorundu iade ettim
★★☆☆☆
B** U**· 13 Haziran 2025
düzgün yapılabilmiş olsa çok şık ayakkabı. modeli güzel, numarası da tam. ama ön bantları aşırı geniş. parmaklarımdan 2 cm yukarıda duruyorlar. bilek bantlarını
★★★★☆
H** G**· 25 Ağustos 2023
35 no sipariş verıyorum 36 gönderiyorsunuz ürünü 36 olsa onu da alırım yanı niye böyle yapıyorsunuz anlamıyorum ürün güzel çok begendım ama satıcının dikkate al
★☆☆☆☆
g** g**· 17 Kasım 2025
Değişik kalıp
★★☆☆☆
R** G**· 10 Temmuz 2025
beğenmedim iade ettim
★☆☆☆☆
K** K**· 8 Ekim 2025
Ürün sürekli kargoya verildi bildirimde kaldı ne yazık ki iptal ettim bu nasıl bir sorumsuzluk